lördag 6 december 2008

Seán

Jag är så trött. Jag är så pigg. Jag är så sugen på att springa. Jag är så sugen att åka longboard. Jag är så mätt. Jag är så okreativ. Jag är så inspirationslös. Jag är så knäpp. Jag är så smart. Jag är så dryg. Jag är så hatad. Jag är så bra. Jag är så dålig. Jag är så frisk. Jag är så pinsam. Jag är så omogen. Jag är så snabb. Jag är så smal. Jag är så smart. Jag är så glad. Jag är så bra på språk. Jag är så snäll. Jag är så elak. Jag är så rolig. Jag är så tråkig. Jag är så töntig. Jag är så skön. Jag är så kort. Jag är så stark. Jag är så klen. Jag är så omtänksam. Jag är så efter. Jag är så bra på att skriva. Jag är så bra på att resonera. Jag så bra på att argumentera. Jag är så bra på att laga mat. Jag är så god. Jag är så oorginell. Jag är så konstig. Jag är så allt.

Jag är så Seán

Inga kommentarer: