onsdag 10 december 2008

Nyårsklänning

Jag tänkte köpa en nyårsklänning. För det är verkligen nödvändigt. Problemet är att utbudet är så stort att jag inte vet vad jag ska köpa. Jag har en budget runt 10 000 kronor. Vill liksom inte slösa pengar på en klänning jag kommer använda en gång.

Jag har samlat bilder på några av mina favoriter. Observera att mina kommer vara skräddarsydda till mina enorma bröst. Eller rättare sagt kommer den vara sydd för att visa mina enorma bröst.
Hur som helst:
Från vänster - "Old womans doll dress" av märket Senil 9599:-
- Begravning-inspirerad tunika av märket Tumbstone 10 099:-
- Blommig puffklänning (min personliga favorit) av märket Nylon 4ever 11 999:- (lite över budget men vad gör man inte för en kväll man alltid kommer minnas)

Beslutsångest_92

2 kommentarer:

Anonym sa...

ack om ändå du var rolig :(

Batman sa...

Ack om ni ändå kunde ta ett skämt