söndag 28 december 2008

Kräsen

Min kräsenhet har ökat markant på sistone. Speciellt när det kommer till den här bloggen.
Igår skrev jag fyra (!) inlägg som jag raderade. Jag skrev, jag publicerade, jag läste igenom och raderade. De höll inte måttet.
Problemet är att jag försöker mjölka en snigel. Så att säga. Och det blir inte mycket mjölk. Därför får ni ha överseende att jag inte uppdaterar fem gånger per dag. Utan "bara" tre-fyra.

Jag kan i och för sig skriva ganska mycket. Men det kanske blir lite för groteskt. Om ni vill kan jag börja skriva om mitt bajs. Det skulle bli ett så kallat skitnödigt inlägg. Men det kanske inte ni vill veta så mycket om?
Jag har aldrig förstått varför bajs är så äckligt. Varför folk inte vill höra om andras bajs. Jag skrattar när folk berättar om när de bajsade. Men jag är ju trots allt Seán.

Men, om ni vill, liksom.

Inga kommentarer: