söndag 21 december 2008

Fel knapp

Jag trycker på fel knappar hela tiden. Varje gång. Hela tiden.
Jag ska trycka på C på mobilen, trycker istället på röda luren och allt stängs. Jag ska trycka på enter för att gå in på en hemsida. Det blir backspace och jag går bakåt.
Detta är bara några exempel av en rad knappar som jag missar. (När jag skrev det menigen kom jag åt fel knapp så jag hoppade upp till starten av inlägget och skrev några ord där.)

Detta frustrerar mig något oerhört! Ibland vill jag slänga en stol i väggen och skrika till mina lugnor spräng. Men jag lugnar ner mig. Vad skulle grannarna säga, liksom.

Så jag har på allvar börjar fundera på en sådan mobil med knappar stora som Smarties. Den grå, fula jäveln. Och en dator, eller tangentbord, för handikappade.
För det är så jag känner mig. Handikappad.

Inga kommentarer: