onsdag 14 januari 2009

Tjejers skratt

Bland det hemskaste läten som finns är när en grupp tjejer skrattar. Inte sant? Ljudet bara tär i hjärtat.

Det kan vara något med frekvensen som gör att de går rakt genom kroppen som en kall rysning. Eller så är det för man undermedvetet tror att de skrattar åt en själv. Annars kan det vara för man vet att det de skrattar åt antagligen inte är speciellt roligt. Ni vet, så där som tjejer gör. He he.

Jag har börjat dra mig från flockar av honor på sistone. Just för att skräcken är för stor. Tänk om de börjar skratta. Åt mig? Har jag en stor svettfläck på ryggen? Som jag inte känner men de ser. Har de hört något om mig som jag inte vet?
Vad händer?

Alla möjliga sorters tankar börjar gro inom mig när jag hör hur de gnäggar. Varav majoriteten är negativa.
Jag måste uppsöka hjäp!

Inga kommentarer: