fredag 2 januari 2009

Nyårsafton i bilder

Nyårsafton i bilder. Eftersom flickebarnet Marcus inte ville vara med på kort blev det inte på många bilder.
Hur som helst:

Marcus fick sin julklapp. En bubblehead Yoda. Något i efterskott men det är han värd av den orsaken att han inte köpte något åt mig alls. Dessutom fick jag betala min egna biljett på bion, trots att han visste att jag hade köpt en present. Den lymmeln.

På tolvslaget, efter vi hade skålat, drabbades jag av tillfällig hysteri och sprang ut på gården och skrek. I samma ögonblick kände jag för att ta kort på fyrverkerier. Ingen bra kombination.

När jag lugnat ner mig gick vi in och såg på fyrverkerierna på teve istället. På bilden ser ni även våra apertifer. Ytterst välsmakande.

Jag försökte smygfota Marcus. Det gick inte så bra då min kamera är så förbannat långsam ibland.

Marcus bönade och bad om att bli masserad. Vänlig som jag är kunde jag inte så emot hundögonen och gav in. Han njöt verkligen.

När kvällen var slut såg soffan ut så här. Inget mer med det, bara tyckte ni skulle veta.

Efter en hel natt av inget annat än mogenheter släppte vi allt och ritade ett manligt könsorgan på en bil. Visst är blev den ful! Skyll det inte på mig, kuken är ful i största allmänhet.

Inga kommentarer: