onsdag 7 januari 2009

Min natt

Jag har förstört alla mina chanser att få en normal dygnsrytm till skolan börjar. Därför kan jag vara vaken nu, utan att få dåligt samvete.

Vad gör jag en natt som denna? Inte så värst mycket, faktiskt. Har suttit kanske en timme och kollat igenom nästan hela Linda Hults Bilddagbok i hopp om att hitta bra kärleks-texter. Och det har jag gjort. Fyra stycken. Gick säkert miste om tre-fyra utöver de jag redan har. Men jag orkade verkligen inte. Donnan laddar förfan upp tio bilder om dagen.
Nu är frågan om jag ska publicera dem eller inte. Jag tröttnar aldrig på henne men ni kanske gör det.

Jag har skrivit och raderat några inlägg. Fan vad jag har börjat skriva luddigt på sistone. Håller ni inte med? Jag tycker det icke desto mindre.
Där har ni ett bra exempel.

Funderat över meningen med livet har jag också hunnit göra. Nej, där ljög jag. Så ljupa tankar har jag inte när jag är trött, utan jag har funderat på om det är värt att köpa sex av en hora. Ja det är det. Inte för att jag skulle göra det.

Mer än så har jag inte haft för mig. Surfat in på några bloggar. Skrattat. Gråtit. Om det är bra eller inte får ni själva avgöra.

Ni kanske förstår varför jag undviker att skriva om mina dagar.

Inga kommentarer: