onsdag 7 januari 2009

Kärleks-texter av Linda Hult

Kärleks-texter av Linda Hult
#2 Till Darin på hans hemsida:


Darin, glöm aldrig någonsin bort mig ;)
haha nejmen. Du ska veta att du är det bästa som hänt mig, det är inget jag bara säger det verkligen är så. Innan du kom in i mitt liv var jag en grymt blyg tjej (är forförande väldigt blyg), jag hade inget självförtroende och ingen vilja, jag vågade inte stå upp o vara den jag ville och nej jag vågade liksom inte stå för det jag tyckte. Du förändrade mig totalt, allt var verkligen tack vare dig. Det vill jag verkligen tacka dig för :D Hade det inte varit för dig så hade jag absolut inte varit den jag är idag o suttit o skrivit något sånt här, nej jag hade varit deprimerad om jag tänker efter. Shit!
Tack verkligen Darin, för allt du gör och för att du är den underbara människa du verkligen är.
Du är min förebild och det är du jag ser upp till. När vissa tror på Gud tror jag på dig, DARIN :D
Älskar dig mer än livet ska du veta.

Darins svar:
Tack, det värmer verkligen!! :) Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad värt. Jag måste också besöka hennes bilddagbok.

Batman sa...

Läs hennes svar på kommentarer också. De är guld värda.

http://lindahult.bilddagboken.se