söndag 11 januari 2009

Inläggstips

Blogger har en väldigt konstig funktion. Ganska onödig.
Under rutan man skriver i finns det tre inläggstips. Alltså tips på aktuella händelser eller liknande. Men de tipsen är inte nå vidare bra, tycker jag.

De senaste två veckorna har tipsen varit skotrar, semester och höst. De har säkert stått där längre, bara att jag inte lagt märke till dem.
Men. Vafan. Vem skriver ett inlägg om skotrar? "Idag var jag ute och brände lite snö med skotern. Jävlar vilket drag det är i den. Men den gick sönder i växelautomattjoken så nu funkar inte bränsleslangen. Det gör startmotorn antifutuserar och skär sig. Imorgon måste jag därför köpa en kolv på 489kubik för att fixa allt. Då blir det bara ut och åka igen! Fan vad kul."

Borde det inte stå Gaza? Det är ju högaktuellt. Eller växthuseffekten. Den har ju varit aktuellt i tre år nu. Fast Al Gore har ju ändå sugit ur varendra droppe av den debatten.

Om man ändå ska låta det stå så länge tycker jag det kan stå Bibeln. Bibeln är tidlös. Man kommer alltid kunna skriva skit om den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns en blogg som enbart handlar om vespor, så skotrar är väl inte helt fel. Undrar hur urvalet görs, dock.

Batman sa...

De är säkert norrländningar