torsdag 20 november 2008

Vit flagg

Jag loggar in på msn och märker genast att något står fel till. Ser inte direkt men jag hittar snart boven. Mannen som alltid är online på instant messaging programmet är nu inte det. Mannen i fråga är Filip Flink! Har detta bloggkrig, som består av tre inlägg, gått så långt att han låtit blocka mig? Hemsk tanke!

Därför vill jag nu lägga ner detta, innan fjärde världskriget bryter ut. Dels för att jag inte orkar. Dels för at jag inte riktigt vågar ställa mig emot T-Units arsenal av hemska hämdaktioner (syftar bland annat på herr Åbergs dopp-i-toan incident, efter en till synes harmlös men svettig ollning av hans tisha). Och dessutom för att jag kommer träffa samtiliga skribenter på lördag. Så jag tycker vi ska göra som alla sextonåriga pojkar gör och sluta fred utan att något som helst blod går till spillo...

... Men jag hade ju faktiskt vunnit om jag hade velat.

Inga kommentarer: