söndag 23 november 2008

Hamsterpaj

Hamsterpaj. Nej, jag har inte någon större erfarenhet av sidan, förutom spelen som jag knappt ägnade någon tid åt. I alla fall. Brist på erfarenhet eller inte, tänker jag utan någon egentlig rätt, utnämna Hamsterpaj för världens, åtminstone Sveriges, lägsta community.

Trots Darwins evolutionslag finns det folk som spenderar mestadels av sina dagar lekandes på Hamsterpaj. Ellen Öhlund skröt i nian om alla snygga killar som hade skrivit till henne. Alla var fjortisar. Det ger ju en bild av vilka som egentligen hänger där - Ellen Öhlund och fjortisgrabbar. Det är inte stadsfjortisar heller, stadsfjortisar använder Playahead, utan de är bönder. Fjortis bönder. Knivsta-klass mer eller mindre. Knivstas 95:or. Ja, ni fattar.

EDIT: Efter att ha inspekterat sidan litegrand vill jag rätta mitt tidigare uttalande. Det är inte bara bondfjortisar som hänger på Hamsterpaj, det för EMOs också.

Det är inget fel med EMOs eller bondfjortisar. Bli inte arga

Inga kommentarer: