fredag 14 november 2008

Blogg-blogg + Dagens citat

Tänk vad lätt det måste vara att bedriva en stereotyp blogg-blogg. Kan prova det.

dagen började med att jag vaknade lite för sent, som jag alltid gör *fniss*. sen så åt jag frukost, mackor. det satt gott i magen!
sen så gick jag till skolan för att ha svenska första lektionen. sen så hade vi gympa. det var racketsporter som stod på schemat, kulikul! jag tyckte jag klarade mig helt ok. men jag körde inte fullt ut för jag har mens. sen så duschade jag. men inte håret. såklart blev jag sist kvar och fick skynda mig till lunchen. det var kyckling med potatisgrattäng och bearnessås. jag åt så HIMLA mycket. sen så kände jag mig tjock och fick ångest.
efter lunchen hade vi engelska, jag kom sent. men det gjorde alla andra också för vi har jätte kort lunch. på engelskan har vi en så HIMLA seg lärare. hon pratar så HIMLA segt att man nästan somnar *snark*. sen så hade vi matte och jag fattade ingenting. jag hatar matte, blä!
sen efter matten hade vi sista lektionen, historia. den var jätte lång och jag var jätte trött i slutet. vi hade redovisningar och några var så HIMLA tråkiga!
sen så gick jag hem, jätte skönt med helg!
sen när jag kom hem hade jag jätte brottom till tåget för jag hade match. jag packade grejerna och gick fort till tåget. jag trodde jag skulle missa tåget men jag hann *puh!*.
sen kom jag till knivsta och gick till M. hos M väntade jag på att han skulle packa väskan och sen så gick vi till samlingen.
vi åkte till märsta för att spela match, vi vann med 2-3! jippi! jätte bra jobbat killar!
efter matchen åkte jag hem och nu sitter jag här och nästan sover. Men det är faktiskt skönt med en chillkväll ibland! man kan inte festa hela tiden.

imorgon har jag spinning. så HIMLA jobbigt. hoppas jag orkar köra fullt ut. men jag ska försöka ge allt! kanonkul!

dagens citat, av en jätte rolig kompis: "we are in deep shit. reeeely deep shit!"

I love you, but I'm scared to lose you /S

Oj, det var inte lika lätt som jag trodde. Det kändes helt mot min natur.

Inga kommentarer: