lördag 22 november 2008

Mina sista rader

Jag har utsats för mycket hot på sistone. Hot angående existensen av min blogg. Det har inte varit enkelt att stå emot dessa fruktansvärda attacker och anklagelser. Här om dagen fick jag till och med ett avkapat finger på posten. Den såg kort och tjock ut, vem kan detta finger tillhöra? Värst var det nog när jag öppnade dörren för att mötas av en brinnande påse avföring.

Dessa hot har fått mig att tänka, är min blogg värd detta? Är den värd mordhot? Är den värd att behöva se sig över axeln varje gång man är ensam. Nej, det är den inte.

Detta inlägg kommer bli det sista inlägget här på min blogg. Mitt psyke klarar inte av påfrestningen av detta "mind game". Jag är inte redo att ofra min framtid bara för att jag ska kunna öva mig på att skriva. Det gör ingen skillnad om man kan skriva i himmelen, liksom.

Jag vill tacka alla ni som läser. Ni som har stannat genom vått och tort. Genom skratt och gråt. Ni har varit guld värda för mig och det är ni som gjort att jag orkat skriva! Tack snälla ni. Jag menar det!

Så, min sista mening på denna blogg. Det känns sorgligt att det behövde sluta på det här viset.
Tack för mig!

NOT!

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!

Inga kommentarer: