tisdag 11 november 2008

Nya wow och nya vänner

Snart släpps nya World of Warcraft expansionen. Mitt liv är över. Nu kommer alla mina WoW spelande vänner verkligen inte vilja komma ut ur huset, om man ens kan säga att de vill det nu. Just nu är det enda sättet att röka ut dem ur huset att gå på bio, men det blir dyrt i längden. Vill knappast tänka hur det kommer bli när den nya "världen" tvingar spelarna att tillbringa några extra timmar framför datorn varje dag. I framtiden kommer jag få locka mina kompisar med wow-guld och armor.
Tur i oturen är att vi har match på fredag, dagen efter att spelet släpps, och då är Marcus tvungen att vara med. Åh, min skadeglädje är bara för grym.

Nu tänkte jag fråga om någon av er vill bli min nya kompis? Tills den största vågen är över, liksom.

En kort presentation:
Jag är en glad och trevlig kille på sexton år som gillar långa promenader på stranden. Gillar att lyssna på problem och finns där för dig när det behövs som mest. Bråkar aldrig med någon och tänker alltid innan jag öppnar munnen. Söker vän med fina fötter. Ett stort plus är om du kan mjölka kor. Ska helst inte vara morgontrött då jag gillar mitt frukostbröd nybakat.
Vill du veta mer? Kontakta mig då i kommentarsfältet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör till, vi blir kompisar.

Batman sa...

YES!