tisdag 4 november 2008

Handdukar

På mitt rum har jag tre handdukar. De är högst använda en gång. Det har legat här i nån vecka nu, utan att jag orkat ta bort dem. Bara slängt runt dem om de ligger i vägen.
Det är långt ifrån första gången det samlas handdukar där jag håller hus. Jag brukar nämligen glömma de här, sen ta en ny handuk, glömma den här och ta en ny handduk gången därefter. Men nu har det börjat at bli ett problem, därför att jag redan har massa kläder överallt. Inte smutsiga, utan helt rena som som mamma lagt på sängen efter de har tvättats så att jag kan lägga den i garderoben. Men så är inte fallet, då jag bara lägger de på datorstolen när jag ska sova och på sängen när jag ska ha datorn.

Problemet är inget ovanligt problem, men jag har länge sagt att jag ska ta tag i det. Men det har inte hänt ännu. Undrar hur min framtida etta kommer se ut. Lustigt.

Inga kommentarer: