torsdag 27 november 2008

Jätte kul

Konversation på MSN. Det hela började med att Hanna ska på thaifest på lördag:

Hanna says:
jag ska va n kille svenne jätte kul
seán says:
hahaahaa!!
seán says:
jätte kul!
seán says:
haahhhaahha
Hanna says:
jag vill inte prata med dig mer
seán says:
jo
seán says:
förlåt för jag var jätte dum
seán says:
det var inte meningen
seán says:
jag menar det!
seán says:
förlåt! jätte mycket!
Hanna says:
men du driver ju bara med mig!
seán says:
aldrig! jag är jätte snäll!
Hanna says:
men du vill ju bara få fram att jag särskriver
seán says:
nej, du sär skriver inte
seán says:
du skriver ju i alla fall - iallafall!
Hanna says:
jag vill döda dig
Hanna says:
nej det vill jag inte, men du är dum
seán says:
är jag jätte dum?
seán says:
för om jag är det så ska jag sluta, för du är alltid jätte snäll mot mig!
Hanna says:
jag hatar dig

Jag har för roligt med mig själv!

Inga kommentarer: