onsdag 4 februari 2009

Facebook-händelser

Jag är så trött på alla dessa händelser som hela tiden ska komma up på Facebook.
När man loggar in har man fem stycken. Kul, tänker man först - någon kanske har kommenterat en bild.
Så man klickar på den röda pratbubblan längst ner till höger. Där står det:
"A friend just answered the question 'Do you think Seán Gray has ever had a threesome?' about you."

Vad är det för idiotisk fråga? Helt ärligt, varför svarar ni ens på de frågorna? Vad ger det er? Kommer ni kunna se er i spegeln och tänka "Jag har gjort något som betyder idag!"
Kommer ni det?
Nej, det kommer ni inte. Nästa gång mitt namn kommer upp svarar ni inte på den. Fattar ni det? Annars ska jag söka up och trackasera er. Ni kommer bli utsatta för psykisk tortyr. Jag kommer ringa er mitt på natten, prutta i telefonen och lägga på. Ni kommer inte sova en blund.

Nå, slutar ni upp med det?
Ja, tänkte väl det.

Svar på frågan: Ja, jag har haft massor med gruppsex!

Inga kommentarer: