måndag 6 oktober 2008

Väldigt utvecklad

En kommentar som jag minns väldigt väl är från Aros Cupen 2006. Den cupen då Filip Flink och några av han kompanjoner drog runt på skolan och ragga Bälingebrudar. Vissa saker är det samma genom hela livet.

Om jag minns rätt så hette hon Carin (Ja jag minns rätt, jag har henne på msn och hon loggade in nyss, därav inspiration till inlägget).
Hon hade väldigt stora bröst. Som två vattenmeloner, styck! Lite överdrivet, honungsmeloner kanske.

Kommentaren i sig är väl inget att hänga i granen men det är mest de inblandade personerna jag uppmärksammade.

Allas vår Anders Toll var på den cupen. Han hade pckså lagt märke till väderballongerna.
Till Jerry och Richard säger han: "Hon var väldigt utvecklad om man säger så" och visar samtidigt med cupformade händer över brösten.

Jerry och Richard säger "Jaa, mmm" och nickar instämmande.

Inga kommentarer: