onsdag 8 oktober 2008

Friidrott

Provade friidrott igår. Jag blev lite besviken. Det enda vi gjorde var att springa, inte ens på bana, utan vid slottet. Det var jag i och för sig beredd på, det var ju anledningen till varför jag ville börja.

Personerna i min grupp var snarare vad jag störde mig på.
En av tjejerna hade en väldigt konstig uppfattning om vad som var roligt. Hon skrattade åt allt, dessutom var hon ful.
Några av killarna var som Daniel Nordin, med extremkristna vibbar. Fula och äckliga och en av dom stötte konstant på en tjej som heter Rebecka (hon bor i Knivsta).
De andra två killarna var töntiga åttor.

Positiva saken var att jag skulle bli hur grym som helst. Och tränarna var sköna som få och sprang faktiskt tillsammans med oss hela tiden. Skön omväxling från folk som bara står och skriker åt en.

Ska nog köra några gånger till.

Seán Was Here

Inga kommentarer: