måndag 13 oktober 2008

Det var jag!

När jag är ute på löprunda sker med märkliga fenomen i min kropp. En av dessa fenomen är en enorm gasutveckling i min tjocktarm. Verkligen uppsvällande.

Uttrycket "A man's gotta do what a man's gotta do" passar synnerligen väl i detta sammanhagn.

Eftersom jag ofta har hög musik i mina hörlurar hör jag mer eller mindre ingenting i min omvaro. Det är knappt att jag hör tågbommarna. Då kan ni förstå att jag inte hör akustiska vibrationer från min ända, eller hur?

En sak har dock tyngt mina tankar den senaste tiden. Om någon annan har hört.

Jag scannar allt i minsta detalj, som Terminator, innan jag släpper bomben. Men jag kan inte se allt, bakom staket till exempel.

Om du någon gång från ingenstans hört lite oförklarigt, högt, smatter - Sorry! Det var jag!

Inga kommentarer: