lördag 28 mars 2009

Uppsalas shopping

Smskonversation mellan mig och Hanna:

Jag: Varför finns det inga coola kläder i Uppsala?

Jag: Jag hatar Uppsalas shopping. Jävla piss-stad. GAH!

Jag: Vet du vad det står om man söker på "Uppsalas shopping" på Google? INGA TRÄFFAR!

Hanna: Okej jag tycker det finns många fina kläder för killar

Jag: Vad säger afrikaner från vildmarken när de kommer till Uppsala för att köpa kläder? "Herregud, våra höftskynken är mer spännande än det här!"

Hanna: Men har du ett liv-

Jag: Ja, jag går just nu hem från min livs sämsta shopping. Jag måste åka till Stockholm nästa vecka om jag ska hitta något.

Jag: Tre ord duger: Uppsalas shopping suger!

Hanna: Jag sover vi hörs sen, det betyder inga mer sms puss

Jag: Vad är skillnaden mellan Uppsala och en blondin? En blondin har snygga killkläder, även om de ligger under sängen.

Jag: Varför var Pelle svanslös? För att svansbutiken i Uppsala bara hade tråkiga mainstream-svansar som stackars Pelle inte ville ha.

Jag: Varför har Näcken inga kläder? För att han ursprungligen kommer från Uppsala.

Jag: Det är skräddarna ur sagan "Kejsarens nya kläder" som designat alla Uppsalas killkläder.

Jag: Har du stängt av mobilen? Då har du gjort som Uppsala gjort med sitt klädinköp.

Jag: Kom nyss hem och ser just nu på damfotboll. Efter dagens upplevelse med Uppsalas shopping framstår till och med det här som bra.

Hanna: Men snälla, om jag inte har svarat på dina 5 första sms betyder det att jag inte vill eller inte orkar skriva, varför skickas du fler sms om jag säger att vi hörs sen?

Jag: Hehe

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha, tack :) Fem komentarer på samma inlägg, det var inte illa.. ;)
P.s Det finns jätte fina killkläder i Uppsala om man letar på rätt ställe!

Anonym sa...

Solo vid McDonalds.