torsdag 25 september 2008

Kusiner i Sverige?

Jag har nyligen skaffat MySpace för att hålla kontakten med mina kusiner i USA. Först och främst måste jag säga att jag förstår nästan ingenting. Det hela är jätterörigt och svårt. Helt åt helvete.

Av att kolla på mina kusiners bilder har jag lärt mig en hel del om deras liv. De är jättesteriotypa amerikanska tonåringar. Alkohol på varje bild. Älskar alla sina vänner. Kallar varandra "my bitch" och liknande.
Ungefär som det är i Sverige.

Lite konstigt är det ju. Jag trodde faktiskt inte det var så steriotypt som det är i serier (OC). Men jag hade fel.
Snart kommer någon av dom bli ihop med en kille som gillar en annan tjej som egentligen är lesbisk men försöker dölja det och därför har sex med hela skolan.

Krångliga liv man lever i USA

Inga kommentarer: