onsdag 30 juli 2008

Sahara

Må jag säga att jag nog är den enda personen som är så du att den tränar klockan två i detta skållande väder?
Ja, det kan jag säga, för det stämmer ypperligt in på mig. Jag tror till och med att jag är så dum att två pojkar som precis hade kommit till broplan när jag kom, gick därifrån efter fem minuter. Eller ska man kalla det respekt? I så fall är det ömsedidig repsek - Jag låter dom vara om dom sticker och ger mig tillgång till båda målen. Jajemän!
Sen vill jag även påpeka att mitt träningsprogram blir något svårare i Nevada öknen, a.k.a. broplan. Typ så att när man kommer hem och duschar blir man torrare än vad man var innan man klev in. Föreställ er det!

P.s. Visst är farenhight (?) skalan mycket coolare än celcius? 100F låter hetare än 30c D.s.

Inga kommentarer: