torsdag 3 juli 2008

Marsch against Blondinbella

Jag har märkt att alla hatar Blondinbella.
Verkligen ALLA! Om du nu tänker "nej, jag gör inte det" så har du fel. DU hatar också Blondinbella! Säg inte emot!
Det finns många anledningar till detta. Dels för att hennes blogg är den näst sämsta bloggen i världen. Den som ligger i topp är nog endå...Där trodde ni jag skulle säga va? Ohohoho, så fel, så fel. Beejjjbii är den sämsta bloggen någonsin!
I alla fall. Dels för att den har blivit så stor, fast den är totalt sämst!
Orkar inte tänka mer, men det behövs väl inte, ni vet ju själva.

MEN! Det finns faksitskt en person som gillar henne. EN! gissa vem? Linda Hult
Tänkte citera ur hennes spännande bilddagbok:

"såg söta Isabella "Blondinbella" Löwengrip i eftermiddags på NK :).
hon är otroligt vacker och jag beundrar verkligen hennes motivation, hennes framgång och hur hon klarar av allt.
tyck vad ni vill, men hon är lite av en förebild. :)"

Ni ser. Det finns dummhuvuden även i Knivsta. Nej förlåt, STOCKHOLM!

Det här är för meningsfullt för mig. Jag kan inte skriva mer, jag blir bara arg. Förlåt

/seáN

Inga kommentarer: