söndag 6 juli 2008

Bra budskap

Ligger i min säng.
Kan inte sova. Klockan är iofs bara 01.08. Lyssnar på musik samtidigt
som jag skriver, Kanye West. Fyfan vad han snackar skit. Hip-hop
vetare som jag är tycker jag beatet är helt okej (den enda
anledningen jag egentligen lyssnar), men texten är verkligen kass. Tro
det eller ej, men det mesta handlar om hans rikedom "I shop so much i
almost know italian" tex. Nej fyfan jag står inte ut längre.
Så nu fick jag lättnadorgasm. Mylo sjunger väldigt lite iaf...

Jag vet inte vad som har hänt men jag vill köpa nya saker hela tiden.
Min senaste weightwatchers otillåtna sak är en kama sutra, oj, kamra
(roligt seán, roligt). Jag skrev faktiskt kamra tre gånger innan det
blev rätt, hej Kim!
Jag borde skämmas ordentligt, den innehåller 20 points. Jag är bara
tillåten 14 om dagen för att gå ner tio kilo på tre veckor.
Det märks att jag är trött.

Seán Was Here

Inga kommentarer: