söndag 20 juli 2008

Gothia 08, längtar tillbaka

Tillbaka i hålan där solen alltid skiner.
Lukten av cup är länge försvunnen. Likså är mina skillz att använda tangentbord ordentligt, eftersom datorn på hotellet var upptaget 24/7, på riktigt!
Tänker inte påstå att det gick nå vidare faktiskt, men vad hade jag för förväntningar egentligen. Nej.
Att tillbringa en vecka med Simon ger oändliga kunskaper, trodde jag. Men det visade dig att även Simon kan ha fel! Jag minns tyvär inte vad det var, men det är sant, jag lovar!
Jag har inte köpt något annat än tuggummi och mat på cupen, jag är imponderad över min talang at gå från flera tusen på en vecka till ca 600 på mat. Pappa betlar.
Jag har hittat den person som inte har koll på något - alls. Han heter Nizzle, han är borta.

Orkar inte skriva mer, I'll be back!

Inga kommentarer: