fredag 25 juli 2008

Härmapa/ursäkt/försvar

När anses man vara en bajtare?
Är det när man tar nått precis som det är från nån, eller om man gör nått liknande? För jag vet verkligen inte. Man har ju sina egna gränser, men det är ju olika. Vad är den generella tolkningen?
För det finns ganska mycket som olika människor gör som jag tycker mer eller mindre är taget från något annat, eller inspirerat, eller vad man ska säga. Men endå verkar det inte som det är någon stor grej. Att folk låstas vara något annat, typ.

Aja, om någon tycker jag har snott något så är det bara att säga till. I det här fallet Robin, sry.
Men! Jag måste försvara mig med att denna gång var det inte härmning eller inspiration, helt ärligt på hedersord osv. Eftersom jag redan på "morgonen" hade bestämt mig för att skriva om det. Så nu är den saken löst.

Inga kommentarer: