söndag 6 juli 2008

Färdig!

Lite konstig det här med familj.
Vad är okej bara för att man är familj?
Vad man än tycker så gick min farmor över gränsen idag. När jag
vattnade toaletten inatt (cirka klockan 23) blev jag överfallen.
Eftersom båda mina äldre släcktingar sov (trodde jag) orkade jag
inte låsa dörren. Där stod jag och gjorde det som de flesta män
gör stående när jag både hör och ser hur min farmor öppnar
dörren. "No Granny, I'm in here, don't come in" sa jag med panik i
rösten. Jag pressade ut det sista fort som fan och drog upp shortsen.
Sen kom hon bara in!
Hon hör inte dåligt eller något sånt, utan jag tror hon fortfarande
ser mig som en liten pojke som behöver hjälp med att torka sig.
Hjälp kommer jag att behöva. Psykisk hjälp. Efter detta i alla fall

Seán Was Here

Inga kommentarer: