söndag 22 juni 2008

"Va va voom"

Jag hoppas att min hjärna växer.
För då skulle det betyda att min huvudvärk och trötthet inte är helt förjäves. Jag har ont i magen också, mucho magknip. Jag hatar min kropp. Inte hur den ser ut, men för den aldrig når upp till mina krav på perfektion.

Idag fick jag under en snilleblixt från Jerry lämna min position som Cristiano - artisten, magiker, you name it - till att bli Källström. Eller Anders Svennson, men jag vill inte förknippas med honom, för jag är fan bättre.
Att spela bredvid kanske det bäste fotbollspelaren någonsin, Turken, var en ära jag aldrig kommer få känna lukten av igen. Jerry kan sina grejer.
Sen att vissa saker hände tänker jag inte känna någon skuld för.

Den planerade mysiga biovistelsen med Marcus uteblev. Dels pga av den utbrändhet vi känner och för matchen ikväll. Den får bara inte missas.
Jag håller på Spanien. Varför? Därför!

Nu ska jag dra och dricka lite hembränd te, som är extremt olaglig och stimulerande.

/seáN

Inga kommentarer: