tisdag 17 juni 2008

I Love My Moma

Idag fyller en person som har en väldigt speciell plats i mitt hjärta år!
Nej, inte Jag, fast det hade ju i och för sig passat ganska bra ihop med beskrivningen.
Min mamma! Hon har blivit hedrad förut. Ex innan fotbollsmatch när vi kört "SEÁNS MAMMA" i ringen. Men aldrig riktigt så mycket som hon egentligen förtjänar.
Det är nämligen hon som har fött och uppfostrat mig. Tänk er en värld utan mig. Tyst och en massa felstavningar / dålig grammatik överallt.
Hon har helt enkelt lyckats (om ni inte tycker om mig är det inte hennes fel, det är mitt! Förlåt för att jag är så ful).
För att visa min materiella kärlek för min mamma köpte jag en VÄLDIGT söt nalle (såndär som finns på Galerix *asdyra*) och ett grattis kort för nån som fyller 60+, fast hon fyller 45.
Jag vill liksom förbereda henne så hon slipper en chock när hon väl är typ 70.

Min kusin i USA fyller 16 idag, så jag kan väl passa på.

Grattis!

Nu är det bara en vecka kvar innan det blir ny högkonjuktur i landet och statskassan fylls igen!

/seáN

Inga kommentarer: