fredag 20 juni 2008

körsbärslukarN

Körsbär borde narkotika klassas.
Jag har utvecklat ett beroende som aldrig tillfredställs. Hehe, det lät som en beskrivning till en porrfilm som gick på canal+ för nån månad sedan (jävla programspärr)!
Jag har så fruktansvärt tråkigt nu för tiden, jag hör hur mina spermier snarkar och hur min biologiska klocka tickar långsammare. En människodag är fyra Seán dagar.
Undrar vad som händer ikväll, vi får väl se. Jag mår inte nå vidare. Det känns som vintergatan har komprimerats till en bild på 3gb och tryckts in i mitt huvud genom örat. Och där snurrar den, likså mitt huvud och mina tankar.
Än en gång har jag inte något stimulerande inträffat. Så ännu en gång handlar det om ingenting i min blogg. Ingenting.
Jag har slutat använda lika många kommatecken som jag gjorde förr i tiden. En klar förbättring!

/seáN

Inga kommentarer: