onsdag 11 juni 2008

Slutet på en era

Då var det slut på det goda och snart börjar den riktiga skiten.
Jag är som många vet mycket klago-villig, så jag kan sätta igång.

Ceremonin: Ulf var usel på instrumenten samt ljudet, vet inte vart han har tagit musikstudenten. Rektorns tal handlade bara om en massa skit. Flugor är vi i hennes ögon, och hon är vår mamma. Vädret var piss, men det var faktiskt ganska skönt, jag slapp bli alldeles varm. Dessutom grät jag floder så det var tur att jag var lite småblöt så det såg ut som det var från regnet. Tyvär måste jag säga att uppträdandena inte var dom bästa i världshistorien. Men det kan ju vara pga Ulf, nej, det är alldeles säkert pga Ulf.

Betygen: Jag fick inte MVG i musik, sug min kuk Ulf, du är så jävla dålig.

Övrigt: Finns inte så mycket mer att klaga på, förutom att alla blev blyga när deras föräldrar va där så dom typ bara stack, men det kan ha vart min dåliga uppfattning.

Men eftersom jag ändå är en trevlig, go' och glad prick kan jag säga vad som var bra också! Fast jag orkar inte sortera det, så jag talar rätt ut från hjärtat!
Om jag ska vara ärlig så var det mesta bra, iaf eftersom det är ju förfan sista dagen i nian. Finns inte så mycket man kan skriva helt enkelt, det var bra. När vi gick sa Åsa dessutom att min krönika var bland det bästa hon läst, inte för att skryta.
Det bästa var såklart hur jag firade det, jag gick hem, tog av mig kläderna och sov till 14.03 <3

Väldigt seriöst inlägg. Mognaden på gång eller?

/seáN

Inga kommentarer: