tisdag 10 juni 2008

Balkan

Det svenska gräset är bränt, väldigt trist. Vinden blåser hårdare än en norrländning idag, går verkligen inte att cykla i mer än minimal hastighet för att hålla balansen.

När småbarn pratar låter det som finska, uppmärksammade det nyligen när två av "nästa generation" gick förbi och vinglade med en öl i varsin hand - Finnar, dom finns här bland oss.

Eftersom alla på sistone klagar på Sir Lasse Lagerbäcks laguttagning tänkte jag följa samma spår. Fast jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte vet så mycket, och att jag faktiskt inte bryr mig. Så länge långe, ståtlige och snygge Zlatan finns med på planen är jag nöjd, han är ju liksom cool!

Galenskaper som skolan är slut, bara en och en halv timme kvar av grundskolan, sen är vi män (och kvinnor, lika betalt för lika arbete!). Eftersom jag tillhör den nästintill utrotade släkten människa som ska gå på Celsius från Knivsta vet jag fan inte vad som kommer hända med mig, hmm. Jag kanske kommer anses som exotisk och få massa schnygga girlz på mig, eller så hittar jag tillbaka till mina rötter och hänger med afro-amerikaner och nysvenskar från mellanöstern, ungefär som Nizzle Hammarberg.
Det återstår att se.

/seáN

Inga kommentarer: