tisdag 10 juni 2008

Dagen efter

Slöheten i mina ben är helt klart kronisk. Jag kan fan inte springa längre, det är ju liksom det enda jag är bra på!
Usch och blä på människokroppen och det naturliga urvalet, far åt helvete Darwin, du kan ju ingenting. Om jag fick bestämma skulle vi alla vara kenyaner och fyhelvetes snabba och kunna springa i flera sekel utan att känna mjölksyra, men Moder Jord kan ju sin grej!
Det är ju bättre att vara en liten blek skit som knappt kan springa ett maraton. Inte nog med det, vi kan inte snacka coolt utan att vara töntiga och inte kan vi spela basket heller. Black is the new white borde vara denna generations slogan, eftersom de vita helt enkelt börjar försvinna in i mörkret (h3h3).

För att uppmärksamma lite viktig information fyller jag år om två veckor, börja köpa presenter nu så det är DU som köper den bästa, och inte alla tusentals som står på kö för att köpa en gåva till den blivade Dalai Lama.

Jag har inte lagt ut en bild på bloggen än, kanske borde testa skillzen snart

/seáN

Inga kommentarer: