onsdag 25 juni 2008

Favorit i repris

Nu har jag ändrat så att bara mina vänner kan kommentera o skriva gbn till mig. tack vare Seán och Fritjof och alla andra som trackar mig för allt jag gör, allt jag säger, allt jag skriver.
låt mig vara.

min kompis valde en gång ett namn till mig här: hejdinbajs
sen när jag byter när jag kommit på att; skitsamma om jag har mitt namn, ja då börjar många tracka mig som fan. jag har faktiskt mått dåligt över det här. ursäkta men jag förstår inte vad jag gjorde för fel. oj jag hade ett namn som ni inte tyckte var ett bra namn, då ska jag trackas som fan. nej det tycker jag inte att jag skulle/ska behöva stå ut med.
jag har haft det jävligt jobbigt i mitt liv. snälla låt mig vara ...

Ganska gammal. Men jag läste den nyligen och minnen kom flödande tillbaka
lol @ hdb

/seáN

Inga kommentarer: