söndag 22 juni 2008

"It's time sir"

Jag har funderat på att ringa en telefonsexlinje.
Det skulle väl vara en kul grej? Daska lite i luren och bli uppkåtad av en rysk kvinna som fejkar otroligt mycket. Ja, det låter bannemig som en bra idé! Fast egentligen, vad vinner jag på det? Det kostar bara en massa pengar. Jag har faktiskt brist på pengar.

Samtidigt som jag skriver detta så går det någon slags steriotyp terrorfilm på kanal5. Det är ett gäng håriga albaner (vet inte) som går runt med AK-47:or på ett flygplan. Då kommer den självklara frågan upp i mitt huvud: varför inte bara en pistol? Det finns ingen chans i helvete att man kan få med ett vapen av sådan kaliber på ett flygplan. Jävla amerikaner.
Dessutom är det lite dumt att skjuta med ett automatvapen i ett flygplan, med tanke på att man befinner sin ganska högd upp i den just nu förtjocknande atmosfären.
Halle Berry är med i alla fall, det gör alla filmer bra.

Jag har en väldig brist på kreativitet, jag vet inte vad jag ska skriva för att ett inlägg ska bli meningsfullt och verkligen fastna i huvet på läsaren (lol)

/seáN

Inga kommentarer: