måndag 18 augusti 2008

Nollrasism

Jag har lagt märke till återkommande rasism på min blogg. Därför drar jag igång en nollrasism-vecka här på Den Mest Politiskt Korrekta Bloggen i Världen!
Jag ska under en veckas tid HELT sluta med ord som på något vis kan väcka anstöt hos minoritetsgrupper här i sammhället. Ord som blatte och neger är ord som kommer flygande in i tankarna men jag tar det ett snäpp längre! Fetto, dvärg, klimakterietkossa och fårknullandeäckelbög är exempel på andra ord som absolut inte får förekomma. Som Upplandsfotbollförbund ska jag anlita dommare såsom Roger Ekwall som ständigt ska hålla ögonen på mig och fladdra med kortet så fort jag ens tänker på att yttra Djävluens språk. Jag ska som en bonus till och med hålla mig borta från Guds gåva, kvinnorna.
Det kommer bli svårt. Det kommer bli bittert. Men tillsammans ska vi klara det!
Acceptans och jämnlikhet är vad vi alla strävar efter - Låt det bli verklighet!

Inga kommentarer: