tisdag 19 augusti 2008

D-day

Nu har skolan börjat och allt är tillbaka till det normala. Jag tror min klass har fått fel uppfattning om mig:
Jag kom en halvtimme försent på grund av Upptågets otroligt dåliga tidspassning som gjorde att jag missade min buss. Nåväl. Utöver det satt jag mer eller mindre helt tyst hela dagen. Jag sa väl något när jag blev tillfrågad men inte mer än så. Det verkade som restan av klassen tror jag är stumm eftersom de inte pratade speciellt mycket med mig. De var väl fullt upptagna med sina vänner eftersom allatyp kände åtminstone en i klassen, men jag kännder ju inte någon. Förutom Vlad, han spelade jag bordsfotboll med och han totalt utklassade mig.

Men min klass var schön hur som helst. Det fanns en riktig babe också, mjau.
Fan vilket tråkigt inlägg - Störst i Sverige här kommer jag!

Inga kommentarer: