lördag 25 april 2009

Min dag

Min dag:

Vaknade klockan halv två och lade mig framför teven. Såg Richie Rich. Ganska bra, förövrigt.

Gick efter en timme ner till ICA för att köpa mjölk. Köpte mjölken och gick tillbaka hem.

Åt frukost. Mjölken avnjöts i form av O'boy.

Lade mig framför teven igen. Tror jag. Lite luddigt minne från den tiden av dagen. Måste inte ha gjort något speciellt.

Klockan halv fem åkte jag och mamma till MIO. Det var stängt sedan en halvtimme tillbaka.

Åkte till Knivsta för att se mormor som just anlänt från Iran. Hon sov.

Då jag under dagen försökt få tag i Marcus utan att lyckas åkte jag hem till honom och knackade på hans fönster. Familjens bilar stod parkerade utanför men det fanns inga tecken på liv inne i huset.

Åkte vidare runt Knivsta. Tidsfördriv, liksom.

Åkte tillbaka till mormor som var vaken. Hon fick sin puss och sin kram. Jag gick sedan ner och såg på Simpsons.

Åt mat.

Fick tag på Marcus men han ville inte säga var han hållt hus. Han ville inte heller hitta på något.

Åkte till Marcus, trots att han inte gått med på det. När jag stod utanför hans fönster skickade han hem mig, fastän jag hörde hans far ropa att han skulle släppa in mig.

Åkte vidare på min longboard. Jag älskar mig longboard.

Väl hemma skruvade jag lite på hjulen. De satt lite löst. Skruvade även lite på truckarna. De satt också lite löst.

Satt mig vid datorn. Skrev ett riktigt dåligt blogginlägg för sakens skull.

Slut.

Inga kommentarer: