måndag 28 september 2009

En eftermiddag på soffan

Ligger på soffan. Vi har en divan men jag väljer att ligga vertikalt, tycker det är mer naturligt. Mina ben får inte plats. Får lov att vila dem på armstödet vilket gör ont i smalbenen. Funderar på att flytta på mig men orkar inte.

Ser på Seinfeld. Eller, det är på i bakgrunden. Det är väldigt gamla avsnitt och kläder. Allt ser urtvättat ut. Det tycker jag allt gör i gamla teveserier, ser urtvättat ut.

Har spenderat större delen av eftermiddagen här. Liggandes på soffan utan tröja, under en filt och sett på teve och sett på äckliga saker på internet. Har inte duschat sen träningen i skolan och är lite svettklibbig. Har druckit en cola också. Dricker alldeles för mycket cola nuförtiden.

Har pillat mig lite här och var, sådär som pojkar gör. Pruttat lite. Det vanliga.

Jag skulle förresten aldrig betala för att se Jerry Seinfelds stand-up. Han är så fruktansvärt tråkig. What's the deal with that?

Inga kommentarer: