söndag 31 maj 2009

Tillbaka

Hej!

Under min månads frånvaro har detta förändrats:
  • Mitt hår har vuxit minst en decimeter.
  • Det blir inte längre mörkt vid åtta på kvällen.
  • Jag har köpt nya hjul till min longboard.
  • Min mamma har blivit lite mer korkad än innan.
  • Min mamma är en månad närmare klimakteriet.
  • Susan Boyle har slagit igenom i Brittain's Got Talent och sedan inte vunnit Brittain's Got Talent.
  • Det hårstrå som växer precis över min högra bröstvårta är bortklippt.
  • Jag har en ny telefon (iPhone, jag är fett cool!)
  • Min odör luktar lite, lite mer svett på grund av det varma vädret
  • Jag är längre.
  • Användningen av smileysar i mina msn-konversationer har ökat med flera hundra procent.
  • Jag har blivit en mästare på Photoshop.
  • Min mormor hör lite sämre.
  • Det är nu den 31:e Maj och inte den 8:e Maj.
  • Jag har använt ordet "paradox" för första gången.
  • Jag har tillfälligt blivit riktigt dålig på att skriva.

Kommer inte på fler saker. Hur som helst, jag är tillbaka!

1 kommentar:

Ninis sa...

Trevligt att jag fick höra det först